شرکت JTR

باند اکتیو و پسیو جی تی آر JTR JW600 SSW PDX750

شرکت JTR

باند اکتیو و پسیو جی تی آر JTR JW600 SSW PDX750

Kمایندگی JTR واقع در تهران خیابان آزادی چند دهه واردات سیستم های صوتی JTR تایوان را انجام می دهد و همچنین خدمات پس از فروش جی تی آر توسط شرکت تک باند در ایران ارائه می شود.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

باند JTR

باند اکتیو و پسیو JTR

باند JTR در مدل های اکتیو و پسیو تولید و طراحی می شود. سایز ووفر و بدنه باندهای JTR متفاوت می باشد. باند 8 اینچ جی تی ار باند 10 اینچ جی تی آر باند 12 اینچ JTR باند 15 اینچ JTR ساب ووفر 15 و 18 اینچ اکتیو و پسیو JTR.
از سری باندهای معروف JTR می توان به مدل JTR JW600 و PDX750 اشاره کرد این مدل در دو طرح اکتیو وپسیو طراحی و تولید می شود که دارای تیوتر 3.5 اینچ و ووفر 15 اینچ می باشد.
یکی از بهترین گزینه ها جهت پخش در سالن اجتماعات، تالارهای عروسی، سالن کنفرانس، تئاتر، ارکست و کنسرت باند و سیستم صوت J.T.R می باشد.

 

وارد کننده محصولات JTR

نمایندگی ایران JTR واقع در تهران خیابان آزادی چند دهه واردات سیستم های صوتی JTR تایوان را انجام می دهد و همچنین خدمات پس از فروش جی تی آر توسط شرکت تک باند در ایران ارائه می شود.


باندهای JTR
باندهای اکتیو و پسیو و دکوراتیو JTR ، در سطح اول کیفت جهانی تجهیزات صوت حرفه ای قرار دارند که رقیب اصلی برندهای معروف امریکایی و اروپایی در قیمت و کیفیت محصولات تولیدی می باشد تا قدرت و کیفیت خود را به رخ رقیبان خود بکشد. باندهای جی تی آر به دو دسته اکتیو و پسیو تقسیم می شود و این دو دسته نیز در مدل های متنوع تولید و عرضه می شود. ترکیبی از تیوتر با دوام، ووفر پر قدرت و مقاوم، استفاده از قطعات کیفیت بالای جهانی در ساخت کراس آور ، جامداد حرفه ای و مستحکم از مشخصه های ساخت این کمپانی معروف تایوانی می باشد که موجب گرم تر شدن صدای پخش شده می شود تا حجم صدا افزایش یابد. از دیگر مشخصه های باند JTR می توان به دوام و کیفیت صدا در دراز مدت، پاسخ فرکانسی هموار و حذف تقریبی شکست صدا در فرکانس های مختلف اشاره کرد.

 

باند JTR JW600

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • JTR PRO SOUND SYSTEM

JTR JW600

باند جی تی ار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی